Medarbejder til vejtilsyn og vejmyndighed i Center for By og Miljø

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at blive en del af et team, der sikrer gode og trygge veje i Ballerup Kommune? 

Vi søger en teknisk uddannet medarbejder, som skal varetage dialog og aftaler med entreprenører og bygherrer, samt føre tilsyn med vores veje, så de er godt reetableret efter vejarbejde, og så de i øvrigt er i god stand. 

De vigtigste opgaver

  • Samarbejde med eksterne graveaktører og bygherrer 
  • Have den koordinerende rolle i forbindelse med samgravning
  • Ansvar for planlægning af gravtilladelser i forbindelse med udrulning af vores fjernvarmenet
  • Samarbejde med projektlederen i Trafik og Anlæg i forbindelse med valg af belægningsstrækninger til udbedring og prioritering, herunder cykelsti-, fortov- og kørebanestrækninger
  • Tværgående samarbejde med resten af centeret, med særlig grænseflader til projektlederne i teamet, driftsfolkene og Materialegården
  • Myndighedsbehandling bl.a. i forbindelse med graveansøgninger, byggesager på offentlig vej, overkørselstilladelser og råden over vej
  • Rutinemæssige tilsyn med belægninger, afmærkning og skilte
  • Opstartsmøder ifm. store gravearbejder, besigtigelse og godkendelse af gravearbejder og skilteplaner, og kontakt til bygherren/entreprenøren ved akutte meldinger
  • Godkendelse af færdigmeldinger, opfølgning på 1. og 5. års eftersyn
  • Vedligeholdelse af data om vores veje – vi bruger bl.a. Vejman.dk og Qgis
  • Behandling af forsikringssager i forbindelse med skader ved gravearbejder
  • Ansvar for opdatering af LER.

Dine kompetencer

  • Erfaren myndighedsperson (trafikplanlægger, politi etc.) eller relevant fagligt uddannelse, ingeniør, teknikker osv. Gerne med min. 2-3 års relevant erhvervserfaring.
  • Erfaring med myndighedsbehandling inden for vejområdet
  • Erfaring med at føre tilsyn med vej- og anlægsopgaver
  • Gode samarbejdsevner og trives med en afvekslende arbejdsdag med skiftende samarbejdspartnere og lyst til en konstruktiv dialog 
  • Tager initiativ og tør eksekvere
  • Trives med frie rammer under ansvar
  • Vejen som arbejdsplads   
  • Kørekort B
  • GIS-kompetence.

Selvom du ikke har erfaring med alle opgaverne, så søg gerne med angivelse af, hvor du ser, dine erfaringer kan gøre en forskel. 

Det får du hos os
Vi arbejder med udgangspunkt i Rådhuset på Hold-An Vej i Ballerup, som ligger tæt på S-togstation, gode cykelstier og gratis parkering. Vi har en suveræn kantine, personaleforening og gode velfærdsfaciliteter. Der er mulighed for hjemmearbejde og fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden i respekt for, at opgaverne skal løses i fællesskab. Vi har betalt frokostpause, omsorgsdage til børn mv. Vi stiller bil eller cykel til rådighed, når du udfører arbejde på vejene.

Vi lægger vægt på kompetenceudvikling både i det daglige samarbejde med gode kollegaer og uddannelse, der styrker jeres faglige udvikling.

Hvem er vi
I Ballerup Kommune finder du afdelingen for Trafik og Anlæg. Vi har ansvar for alle myndighedsopgaver på vejområdet. I afdelingen er ligeledes en bred portefølje af anlægsprojekter; fra løsning af de enkle trafiksikkerhedsproblemer til mere omfattende vejløsninger som del af byudviklingen. Vi løser opgaverne i en dedikeret projektorganisation, hvor der er tæt samarbejde med projektlederne og vejmyndigheden. Vi har et godt kollegialt og fagligt miljø, hvor hjælpsomhed og faglig sparring vægtes højt. 

Vi arbejder tæt sammen med centerets øvrige afdelinger for at sikre de rette løsninger. Vi har høje ambitioner på klima- og miljø, så derfor er det vigtigt, at vores projekter bidrager til at skabe en renere og sundere by at leve i til gavn for kommunens indbyggere. 

Vi tror på samarbejde og udvikling som nogle af de ingredienser, der skal skabe værdi for Ballerup Kommune. Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor vi fokuserer på at fremme dialogen og forståelsen for hinandens fagligheder som en forudsætning for et tættere samarbejde. 

Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte bygge- og anlægschef Mads Lindberg Christiansen på telefon 2347 6754 eller teamkoordinator Wael El-Mahmoud på telefon 4175 0129. 

Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk

Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1. marts 2024 eller snarest derefter.

Vi forventer at holde 1. samtaler den 16. januar 2024 og 2. samtaler den 18. januar 2024

Ansøgningsfrist: den 7. januar 2024

Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Ballerup Kommune bliver en røgfri arbejdsplads pr. 1. april 2024.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.

Vi glæder os til at møde dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ballerup Kommune, Hold-An Vej, 7, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5958072

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet