Nysgerrig student med interesse for HR i en stor politisk organisation

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du arbejde i en samfundsvigtig statslig organisation, der spiller en stor rolle i forbindelse med internationale konflikter som eksempelvis Ukrainekrisen?

Så er du måske vores nye student i HR i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI).

Om os

Vi er et lille, men effektivt, team bestående af en chef (Henrik), 3 akademikere (Mi, Lise og Ditte) og en kaptajn (Dan). Vi arbejder tæt sammen og støtter hinanden i vores opgaver, og vi nyder at sparre om store og små udfordringer.

Vores opgaver er et fælles ansvar. Vi har FMI’s behov i centrum, og du vil hurtigt opleve, at forretningen efterspørger vores løsninger. Du vil indgå i et team, hvor vi nyder at arbejde sammen, værdsætter nye idéer og perspektiver, har en uhøjtidelig omgangstone og let til grin.

”Vi mødes i vores team et par gange om året til teamhygge og sjove aktiviteter. En gang om året ses vi med hele FMI til årets idrætsdag og julefrokost” (citat: Lise)

Om stillingen

Som student hos os vil du få berøring med mange forskellige opgaver, som spænder fra alt mellem administration, tastearbejde, IT-opgaver, analyser, skriftlige oplæg til præsentationer.

Det er vigtig for os, at du har en god balance mellem dit studie, privatliv og arbejdet hos os. Den eksakte tilrettelæggelse af dine arbejdsdage (15 timer ugentlig) finder vi ud af i fællesskab. Vi er fleksible. Dog forestiller vi os, at du er fysisk tilstede i FMI i Ballerup 2 til 3 dage om ugen.

Eksempler på vores opgaver i teamet:
• HR-rådgivning til topledelsen og cheferne
• Indsamling af HR-data, kvalitative og kvantitative analyser og udvikling af HR-ledelsesinformation
• Implementering af HR-politik/strategi
• Talent Management
• Ledelsesevaluering
• Facilitering af samlet lønforhandlingsproces
• Udviklingsprojekter (eksempelvis onboarding-portal)
• Rådgivning ved forfremmelser og udnævnelser

Dine arbejdsopgaver vil omhandle følgende:
• Du støtter op om den kommende lønproces ved blandt andet at udarbejde lønaftaler, besvare henvendelser fra chefer og tillidsrepræsentanter mv.
• Du står for diverse datatræk, lettere bearbejdning og bidrager til analysearbejdet ved udarbejdelsen af HR-rapporter.
• Du hjælper med administration, når medarbejdere i FMI skal forfremmes.
• Du hjælper med koordineringen af exit-interviews og registrering af data.
• Over tid vil du få berøring med flere om mere komplekse opgaver.

Vi har en hyggelig kontor-ø i vores storrum, hvor vi sidder med andre gode kollegaer og topledelsen i FMI, og vi har derfor altid fingeren på pulsen og hurtig adgang til beslutningstagerne.

Om dig

Du er nysgerrig af natur og har lysten samt motivationen til at blive en del af vores team. Du er godt i gang med din bachelor eller netop startet på overbygningen. Vi ønsker, at du kan være hos os i minimum et par år.
Hvorvidt du har erfaring fra tidligere studiejobs, er ikke udslagsgivende. Vi lægger vægt på, at du har flair for tal og IT, og så må du gerne være glad for at arbejde med Excel. Vi vil sætte god tid af til oplæring, så du kan komme godt ind i dine opgaver.

Du er af natur positiv og konstruktiv. Du ser muligheder frem for begrænsninger. Du har overblik, flair for koordination og en struktureret tilgang til opgaveløsningen.

Ansættelsesvilkår

Du bliver ansat og aflønnet efter gældende overenskomst for kontorfunktionærer i staten HK/STAT. Aflønningen sker med en timeløn på mellem 132,68 – 139,19 kr./time. Det er muligt at få et kvalifikationstillæg på 3,32 kr./time afhængig af din studieanciennitet og eventuel tidligere relevant beskæftigelse.

Din ansættelse som studentermedhjælp er betinget af, at du er aktivt studerende og indskrevet ved en højere læreranstalt. Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte senior HR-partner Lise Tillge på tlf. 72819692 eller HR-partner Ditte Høy Olsen på tlf. 72819212.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-Konsulent Betina Koch-Søfeldt, på tlf. 7281 9128.

Grundet juleferie i perioden 21. december 2023 - 2. januar 2024, vil det ikke være muligt at træffe os der.

Interesseret?
Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. For at komme i betragtning til stillingen skal du vedhæfte CV, ansøgning og indskrivningsbevis samt andre relevante dokumenter.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

Ansøgningsfristen er den 7. januar 2024. Samtaler forventes afholdt løbende, så tøv ikke med at sende din ansøgning allerede nu.

Stillingen er til besættelse hurtigst muligt.

Om Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) fungerer som materielfagligt videnscenter og logistisk myndighed. I samarbejde med Forsvarskommandoen med underliggende værnskommandoer, sikrer FMI rettidig støtte og forsyninger til Forsvarets igangværende operationer i ind- og udland. Det er FMI’s opgave at anskaffe, vedligeholde og videreudvikle materielkapaciteter for alle Forsvarets myndigheder. FMI er en styrelse under Forsvarsministeriet og administrerer ca. en tredjedel af det samlede forsvarsbudget. Pengene bliver brugt til at yde den bedst mulige støtte til især de udsendte styrker og operative enheder.

Læs mere om Forsvaret som arbejdsplads på www.forsvaret.dk og FMI på www.fmi.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Personalestyrelse, Lautruphøj , 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5957485

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet