Økonomimedarbejder til økonomiafdelingen hos Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse i Ballerup

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I økonomiafdelingen i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse i Ballerup har vi plads til endnu en dygtig og motiveret økonomimedarbejder, som vil være med til at håndtere økonomien i en af Danmarks allerstørste offentlige indkøbsorganisationer.

Om os

Den nuværende sikkerhedspolitiske situation og den historiske oprustning af Forsvaret stiller vores organisation over for nye store opgaver. Derfor har vi brug for dig i vores sektion for Egen virksomhed, Analyse og Rapportering i FMIs økonomiafdeling. Sektionen består i dag af 12 medarbejdere, som spænder bredt, både hvad angår erfaring og baggrund. Økonomiafdelingen har i alt ca. 50 medarbejdere, som arbejder med alle aspekter af styrelsens økonomi. Vores hverdag er præget af et godt og tæt kollegialt samarbejde med gensidig støtte i opgaveløsningen og masser af udviklingsmuligheder.

Om stillingen

Dine primære opgaver vil vedrøre udvikling og vedligehold af styrelsens økonomiske registreringsstruktur, som er et helt væsentligt værktøj i vores økonomistyring. Herudover vil du kunne få faste opgaver i forhold til styrelsens udgifter til løn og øvrig drift.
Du får fleksibilitet til at tilrettelægge din arbejdstid, og vi sørger selvfølgelig for, at du bliver godt rustet til at varetage din funktion i teamet gennem løbende oplæring og sparring med gode kollegaer. Derudover kommer du også til at indgå i et fællesskab med de øvrige medarbejdere i Økonomidivisionen, hvor der er god mulighed for at sparre om faglige opgaver. Du løser konkrete opgaver hver dag, og du vil opleve, at dine arbejdsopgaver ændrer sig over tid, da Forsvaret er en koncern i stor forandring. Der er også gode muligheder for, at du kan udvikle dig selv – mulighederne er mange.

Om dig

Du skal have erfaring med eller interesse for at arbejde med økonomi. Vi forventer, at du har gode evner inden for Excel, og det er en fordel, hvis du har erfaring med SAP, men det er ikke en forudsætning. Stillingen kræver, at du kan arbejde fokuseret, effektivt og struktureret, også fordi nogle arbejdsprocesser vil være rutineprægede og skal løses systematisk og principielt. Derudover er det vigtigt, at du har det godt med at skabe relationer, da du vil have kontakt til mange forskellige kollegaer i organisationen.

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for
Kontor-funktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende
fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statsligeområde (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

Afhængigt dine kvalifikationer og færdigheder, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes til HEM og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Kontakt og ansøgning:
Har du lyst til at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Vibeke Koefoed Sørensen, som vil være din teamleder, på tlf. 2618 1524 eller Flemming Groth-Hansen, som er chef for sektionen, på tlf. 5114 7348. Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Mette Karoline Kunz ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse, på tlf. 3266 5023.

Stillingen ønskes besat pr. 1. december 2024 eller snarest muligt. Ansøgningsfristen er den 25. oktober 2024, og vi forventer at holde samtaler umiddelbart herefter. Send os din ansøgning og dit CV via linket, hvor uddannelsesbevis og andre relevante dokumenter ligeledes skal tilføjes. Forsvarsministeriets ministerområde er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.
Læs mere om Forsvaret som arbejdsplads på www.Forsvaret.dk.

OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet. FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Lautrupbjerg -5, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6129302

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet