Personalekonsulent med høj faglighed og hang til blå blink søges

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Personaleadministrative opgaver og masser af blå blink. Er det arbejdsområder, der har en særlig betydning for dig? Region Hovedstadens Akutberedskab søger netop nu en ny personalekonsulent, der vil være med til at gøre en mærkbar forskal for både medarbejdere og ledere hos Akutberedskabet og for borgerne i Region Hovedstaden.

Skal du med på holdet?

Vi søger en personalekonsulent med høj faglighed, der kan hjælpe os med at drive og udvikle en velfungerende organisation.

Vi tilbyder en stilling, hvor vi giver plads til, at du tager ansvar og initiativ, og hvor der stilles krav til både dine faglige og personlige kompetencer. Du får indflydelse på din arbejdsdag og vi sætter pris på, at du er grundig, driftssikker og har lyst til at tænke ud af boksen.

Dine primære opgaver bliver at bistå og understøtte lederne og driftsorganisationen. Du bliver en del af HR-teamet, som aktuelt består af tre HR-partnere, en arbejdsmiljøkonsulent, en personalekonsulent og en HR-chef.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Personaleadministrative opgaver, fx oprettelse af nye medarbejdere, ændringer, fratrædelser m.v.
  • Afholde sygefraværssamtaler med læger på 1813
  • Løbende opfølgning på antallet af arbejdstimer for konsulentansatte læger
  • Vejledning og rådgivning af medarbejdere og ledere om løn, ansættelsesforhold, ferie m.v.
  • Oprettelse og ajourføring af medarbejdere i diverse systemer
  • Hjælpe med at udarbejde lønaftaler
  • Oprette kurser i Kursusportalen
  • Holde styr på fællespostkasse for HR
  • Lettere sagsbehandling vedrørende arbejdsskadesager
  • Administrative ad hoc opgaver
  • Oprette stillingsopslag i Talent Recruiter og afslutte rekrutteringsprocessen.
Hvem er du?

Det vil være fantastisk, hvis du har erfaring fra en lignende stilling og er vant til at arbejde i en HR-funktion i det offentlige. Du kan også være nyuddannet, og være klar på at lære nyt. Det vigtigste er, at du bliver motiveret af at yde en god og stabil indsats samt skabe gode resultater sammen med ledere og medarbejdere i Akutberedskabet.

Vi sætter stor pris på, at du:

  • Har relevant viden om eller interesse for personaleadministration
  • Har kendskab til sygefraværspolitik og erfaring med afholdelse af sygefraværssamtaler
  • Har kendskab til overenskomster og arbejdstidsaftaler inden for det offentlige arbejdsmarked
  • Er proaktiv og stiller din viden til rådighed for ledere og medarbejdere
  • Er grundig og arbejder struktureret
  • Evner at tale og samarbejde med mange forskellige mennesker og fagligheder
  • Både kan arbejde selvstændigt og være en del af et team, som sammen løfter opgaverne.
Hvem er vi?

Du bliver en del af HR-teamet i staben Økonomi og HR. Staben består af et HR-team, et økonomi-team og en stabschef. Staben har fokus på et højt fagligt miljø, sparring og ordentlighed.

Du bliver en central del af et fællesskab med dygtige, engagerede kollegaer, som alle brænder for at udvikle og nytænke sundhedsområdet. Med andre ord kommer du ikke til at kede dig – og du får samtidig en unik mulighed for at være med til at gøre en konkret forskel for borgerne i regionen.

Vi er en rummelig arbejdsplads, hvor der bliver taget hensyn til, at arbejdsliv og familieliv skal balancere. Og vi lægger i høj grad vægt på en positiv, humoristisk og uformel omgangstone – for det er vigtigt at grine med sine kollegaer hver dag.

Sidst, men ikke mindst, har vi i det daglige selv ansvaret for at tilrettelægge og prioritere den konkrete opgavevaretagelse, og der er selvfølgelig mulighed for hjemmearbejde og fleksible arbejdstider.

Løn og ansættelsesforhold

Stillingen er på 37 timer om ugen.

Løn og ansættelsesforhold aftales i henhold til gældende overenskomst og ud fra dine kvalifikationer.

Akutberedskabet har primært til huse på Telegrafvej 5 i Ballerup, hvor du også får arbejdsplads.

Du vil som ansat i Akutberedskabet skulle bære funktionstøj, når du befinder dig i Akutberedskabets operative områder, som er vagtcentralerne (1813 og 1-1-2) samt baserne, hvor ambulancerne kører fra. Ansatte med patientkontakt bærer uniform i de samme operative områder. Vi har indført brug af funktionstøj og uniform i alle operative områder, som en del af vores indsatser med at styrke sikkerheden og genkendeligheden i Akutberedskabet, som ud over funktionstøj bl.a. også omfatter sikkerhedssnore.

Har vi vækket din interesse? Send din ansøgning allerede nu

Send din ansøgning, så vi har den senest den 8. januar 2024. Vi ønsker at besætte stillingen den 1. marts 2024.

Vi afholder 1. samtale den 15. januar 2024 og eventuelt 2. samtale den 22. januar 2024. Hvis du inviteres til en samtale hos os, vil du blive kontaktet senest den 12. januar 2024.- Der kan indgå test/opgaver i ansættelsesforløbet.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte HR-chef Tina Louise Olsen, på telefon 2495 9519 eller personalekonsulent Camilla Hudlebusch Olsen på tlf. 2041 9626.

Fik vi sagt, at vi glæder os til at modtage din ansøgning?

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Den Præhospitale Virksomhed, Telegrafvej , 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5961283

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet