Projektledere til signalanlæg og til udskiftning af vejbelysning i Ballerup Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at blive en del af en stærk anlægsafdeling, og specifikt arbejde med udskiftning af vejbelysning og signalanlæg, herunder med forbedring af trafikflow på vores veje, så har vi et job til dig 

Vi søger to projektledere, som skal styre konverteringen af vejbelysningen til LED og til at styre såvel drift som udskiftning af signalanlæg. 

Du skal være god til at styre projekter, kontrakter og aftaler med entreprenører, varetage borgerdialog, og du skal samtidig have et godt øje for, hvordan vi styrer vores trafiksignaler, så vi får en god og gnidningsfri trafik i vores kommune.

Vi forestiller to projektledere, der arbejder sammen om de to projekter. 

Vi har afsat ca. 60 mio. kr. over de næste fire år til udfasning af kviksølvholdig vejbelysning, og vi har ca. 50 signalanlæg, hvoraf halvdelen skal have udskiftet styreskabe mv.

Dine vigtigste opgaver

  • Projektleder på udskiftning af vejbelysning
  • Projektleder på trafiksignaler, dvs. den overordnede styring af driften, herunder udskiftning af signalanlæggenes komponenter mv.
  • Koordinering af dine opgaver i forhold til kommunens andre opgaver, såsom asfaltering, udrulning af fjernvarme mv.
  • Indgå i drøftelser og i løsninger til justering af trafiksignaler til forbedring af trafikflow mv. 
  • Udarbejdelse og præsentation af beslutningsoplæg for politikere
  • Tværgående samarbejde med resten af centeret, med særlig grænseflader til projektlederne i teamet, driftsplanlæggere og materialegården
  • Behandling af forsikringssager i forbindelse med skader på signalanlæg og vejbelysning.

Dine kompetencer

  • Erfaren projektleder med relevant fagligt uddannelse, fx som ingeniør
  • Erfaring med udbud, kontraktstyring, projektledelse, tidsplaner og projektøkonomi
  • Du kan skabe overblik over opgaverne og processerne, og du er god til at kommunikere dette på tværs af organisationen, i forhold til politikerne og i forhold til borgerne
  • Du arbejder selvstændigt og struktureret
  • Gode samarbejdsevner og trives med en afvekslende arbejdsdag med skiftende samarbejdspartnere og lyst til konstruktiv dialog 
  • Tager initiativ og tør eksekvere
  • Trives med frie rammer under ansvar
  • GIS-kompetence.

Det får du hos os
Vi arbejder med udgangspunkt i Rådhuset på Hold-An Vej i Ballerup. Rådhuset ligger tæt på S-togstation, cykelstier og gratis parkering. Vi har en suveræn kantine, personaleforening og gode velfærdsfaciliteter. Der er mulighed for hjemmearbejde og fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden i respekt for, at opgaverne skal løses i fællesskab. Vi har betalt frokostpause, omsorgsdage til børn mv. Vi stiller bil eller cykel til rådighed, når du udfører arbejde på vejene.

Vi lægger vægt på kompetenceudvikling både gennem det daglige samarbejde med gode kolleger og gennem videreuddannelse.

Hvem er vi
Trafik og Anlæg har ansvar for alle anlægsopgaver på vej- og parkområdet samt de tilhørende myndighedsopgaver.  Med dig bliver vi i alt 16 medarbejdere i afdelingen. Det betyder, at vi er en god og solid faglig enhed. Vi har et godt kollegialt og fagligt miljø, hvor hjælpsomhed og faglig sparring vægtes højt. 

Vi er en del af Center for By og Miljø, hvor vi arbejder tæt sammen med centerets øvrige afdelinger for at sikre de rette løsninger. Vi har høje ambitioner på klima- og miljø, så derfor er det vigtigt, at vores projekter bidrager til at skabe en renere, sundere og ikke mindst grønnere by til gavn for kommunens indbyggere. 

Vi tror på samarbejde og udvikling som nogle af de ingredienser, der skal skabe værdi for Ballerup Kommune. Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor vi fokuserer på at fremme dialogen og forståelsen for hinandens fagligheder som en forudsætning for et tættere samarbejde.

Ballerup Kommune har en god og robust økonomi. Vi har derfor mange anlægsprojekter og derfor mange spændende opgaver.

Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte trafik- og anlægschef Mads Lindberg Christiansen på telefon 2347 6754 eller teamkoordinator Wael El-Mahmoud på telefon 4175 0129. 

Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk

Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1. august 2024 eller snarest derefter.

Vi forventer at holde 1. samtaler den 14. juni 2024 og 2. samtaler den 20. juni 2024

Ansøgningsfrist: den 9. juni 2024.

Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Ballerup Kommune har indført røgfri arbejdstid den 1. april 2024. Læs mere her

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.

Vi glæder os til at møde dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ballerup Kommune, Hold-An Vej, 7, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6046208

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet