Regnskabskosulent og HR-koordinator

Profilbillede
dato

Jobtype: Fastansættelse

Geografi: Ballerup, Danmark

Sprog: Dansk & Engelsk

Krav: Minimum 5 års erfaring fra en lignende stilling.

Vi søger en dygtig Regnskabs- og HR-koordinator på vegne af vores klient til en spændende stilling. Som Regnskabs- og HR-koordinator vil du være ansvarlig for en bred vifte af opgaver inden for regnskab og HR.

Arbejdsopgaver:

  • Debitor- og kreditoropfølgning samt bogføring.
  • Rejse- og bilagsafregninger især udenlandske rejser.
  • Håndtering af regnskab, skatter, moms og afgifter.
  • Afstemninger ved månedsafslutning.
  • Lønbogholderi.
  • Udførelse af regnskabsopgaver for Danmark og USA.
  • Optimering af vores regnskabsprocesser og procedurer.
  • Koordinering af HR-opgaver.

Vi søger en kandidat med erfaring inden for både regnskab og HR, der kan arbejde selvstændigt og struktureret. Gode kommunikationsfærdigheder og evnen til at samarbejde på tværs af teams er væsentlige for denne rolle. Erfaring med optimering af regnskabsprocesser og HR-koordinering vil være en fordel.

https://worksupply.dk/

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk JOB ID: 1135

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Work Supply ApS, Vejlebrovej, 2635 Ishøj

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-06-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6035968

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet