Resources Consulting ApS: PAYROLL SPECIALIST TIL VÆKSTVIRKSOMHED I IT-BRANCHEN

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Til vores kunde EG A/S, som er en førende skandinavisk IT-virksomhed med mere end 1.700 medarbejdere, søger vi en Payroll Specialist. Virksomheden er inde i en rivende udvikling, der forventes at fortsætte, blandt andet gennem opkøb, hvilket giver en dynamisk hverdag med mange faglige udfordringer og fortsatte gode udviklingsmuligheder for den enkelte medarbejder.

Stillingen
Som Payroll Specialist får du en alsidig rolle, hvor du både har dine egne faste driftsopgaver og vil deltage i udviklingsprojekter på tværs af organisationen. Du vil være en aktiv spiller i udarbejdelse af løn i samarbejde med en ekstern leverandør og udviklingen af de interne processer. Du vil få en spændende og varieret hverdag med en bred kontaktflade og muligheden for at sætte dit eget præg. Payroll teamet er tilknyttet vort kontor i Ballerup sammen med andre finansfunktioner.

Dine vigtigste opgaver vil være:

  • Udarbejdelse af den månedlige lønkørsel i samarbejde med lønsystemudbyder
  • Håndtering af lønrelaterede spørgsmål og sparring i organisationen
  • Deltagelse i optimering af kvalitet og processer
  • Lønafstemninger og controlling af løndata
  • Refusion, barsel, bonus og feriepenge
  • Indberetning til offentlige instanser
  • Ad hoc-opgaver

Din profil
Du bidrager med et positivt mindset og har øje for detaljen. Du leverer kvalitet inden for de aftalte deadlines og brænder for at optimere processer og sætte dit eget præg i en organisation i forandring. Virksomheden har flere skandinaviske selskaber, hvorfor et kendskab til nordisk løn eller en interesse i at lære det, vil være er en fordel. Du er fagligt velfunderet og er praktikeren, der i dialog med din nærmeste leder evner at prioritere og strukturere både de faste opgaver, løbende projekter og ad hoc-opgaver. Du er forandringsparat, engageret og tager selvstændigt ansvar for dit ansvarsområde.

Vi forestiller os, at du har:

  • 3-5 års erfaring fra en lignende stilling
  • En relevant uddannelsesmæssig baggrund
  • Gode IT-kompetencer

I tillæg til dette behersker du dansk eller svensk i skrift og tale og har gode engelsk kundskaber.

EG A/S tilbyder:
Du tilbydes en spændende og varieret hverdag i en international og hurtigt voksende virksomhed. Der investeres i din faglige og personlige udvikling gennem udfordrende projektorienteret arbejde og målrettet træning. Du tilbydes en fleksibel hverdag, hvor der er mulighed for hjemmearbejde. Du bliver en del af et professionelt og forretningsorienteret miljø, hvor der hersker en uformel og humoristisk tone. Som følge af øgede aktiviteter er payroll teamet under udvidelse. Du vil spille en vigtig rolle i teamet, som arbejder tæt sammen omkring opgaver og vidensdeling. Du tilbydes en attraktiv lønpakke efter kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt

Vi gennemgår indkomne ansøgninger løbende. Du opfordres derfor til at søgte stillingen snarest og har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Anne Larsen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Resources Consulting ApS, Blegdamsvej, 2100 København Ø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1211&ProjectId=147247&MediaId=5

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5899037

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet