Sagsbehandler til Drift og Støttesektionen ved Kapacitetscenter Maritim

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores team - Drift- og Støttesektionen i Kapacitetscenter Maritim (KAMA) søger en ny kollega.
Hvis det tiltaler dig og du er klar til at indgå i et velfungerende team, der til daglig arbejder for at gøre en positiv forskel for både folkene i de operative enheder såvel som sagsbehandlerne i Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI), så er det nu du har muligheden!
Det er vigtigt for os, at du har indblik i og forståelse for den militære verden, som du bliver en del af.

Om os

Kapacitetscenter Maritim´s (KAMA) opgave er at anskaffe, drifte og sanere materiel, primært for Søværnet.

Hos Drift- og Støttesektionen kommer du til at indgå i et team bestående af 7 medarbejdere, såvel civile som militære. Vores opgave er at støtte alle KAMA´s medarbejdere med SAP opgaver i MM og PM modulerne.

Eksempler på opgaver kunne være sikring af datakvalitet, controlling, materielintroduktion, oprettelse af planlagt vedligehold og sanering.

Hos os er det altid spændende at møde ind om morgenen og se hvad dagen bringer af opgaver fra såvel Søværnet som internt fra KAMA´s andre sektioner.

Da opgaverne er mangfoldige er to dage sjældent ens – alle har dog deres specialler, men for at kunne løse de meget forskelligartede opgaver må alle byde ind. Heldigvis er vi et godt team, hvor alle byder sig til så vi kan komme i mål med opgaverne – til støtte for både de operative enheder såvel som sagsbehandlerne i FMI.

Vi lægger vægt på stor faglighed og sammen med menneskelighed får vi løst opgaverne i en god balance mellem arbejds- og privatliv.

Om stillingen

Vi tilbyder en stilling som seniorsergent i en organisation, hvor du får en stor berøringsflade og kommer til at arbejde med mange forskellige opgaver og indfaldsvinkler til løsning af opgaverne.

Dine primære arbejdsopgaver bliver foretaget i SAP MM og PM – modulerne, hvor der er lagt vægt på:
• materielintroduktion af nyt materiel,
• drift af eksisterende materiel (vedligeholdelse af stamdata)
• sanering af materiellet, når det er blevet gammel.
• controlling opgaver.

Derudover vil der være en del vejledning og rådgivning i det daglige arbejde samt deltagelse i diverse arbejdsgrupper samt medvirke til løsning af vedligeholdelses –og
forsyningsmæssige udfordringer.

Vi kan tilbyde dig et ansvarsfuldt job med en varieret hverdag med mulighed for stor fleksibilitet. Du vil opleve et spændende, uformelt og fagligt højt arbejdsmiljø samt et godt kollegialt samarbejde.
Du vil selvfølgelig blive tilbudt den nødvendige efteruddannelse, hvor dette er påkrævet.

Der forventes ikke så meget rejsetid i stillingen og der vil være mulighed for hjemmearbejdsdage.

Om dig

Du har en baggrund som seniorsergent eller erfaren oversergent (klar til udnævnelse eller udviklingskontrakt) og gerne med en fagteknisk uddannelse inden for de sorte fag og/eller er velbevandret inden for materielområdet i SAP og har erfaring inden for logistikområdet.

Hos os er det vigtigt, at du gerne vil have orden i ”pudsekassen”, at du er omstillingsparat, god til at samarbejde samt er forstående for andres behov for assistance til løsning af deres opgaver.

Du er ikke bange for at tage imod nye opgaver og evner selv at prioriterer og løse dem. Ved løsningen af mange opgaver kræves det, at du kan fungere i et samarbejde med andre for at nå helt i mål.

Du er god til at kommunikere og kan formulere dig forståeligt både i skrift og tale såvel på dansk som på engelsk.

IT og gode samarbejdsevner er dine primære værktøjer i dagligdagen, du er villig til at lære og anvende nye IT-programmer - og ikke mindst har du et solidt kendskab til SAP.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er en sergentstilling på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjenestemand. Løn m.v. er reguleret ved den til enhver tid gældende LC/CO10-fællesoverenskomst og organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse, CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for stampersonel af linjen og reserven samt elever i Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder.

Stillingen kan besættes af en oversergent med et godt udviklingspotentiale og som vurderes klar til udnævnelse eller klar til udnævnelse indenfor en kortere årrække.
I så fald vil der blive taget stilling til udnævnelse i forbindelse med ansættelsen eller der vil blive udarbejdet en udviklingskontrakt der er målrettet gennemgang af den nødvendige kompetenceudvikling og/eller uddannelse, med henblik på udnævnelse til seniorsergent efterfølgende. Aflønning sker i henhold til stillingens lønniveau.

Dette er et åbent stillingsopslag, hvorfor ansættelsessamtaler kan blive afholdt løbende. Stillingerne er ledige, så ansættelsen kan ske efter aftale.

Ved ansøgning om en ny stilling i Forsvarsministeriets område, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.

Evt. faglært tillæg er betinget af godkendt uddannelse mod fremvisning af gældende svendebrev eller uddannelsesbevis jf. gældende overenskomst.

Dit faste tjenestested vil være i Ballerup.

Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte orlogskaptajn Per Krag Dich på telefon 728 15468 / 6139566 eller på mail FMI-MA-PDS07@MIL.DK. Alternativt CSG Claus Blaase Ringsted på telefon 728 15674 / 51846278 eller mail: FMI-MA-PDS04@MIL.dk.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent AFDL-2 Camilla Lindholm Elling ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på mail FPS-CLE@mil.dk.

Såfremt du er omfattet af en lokal tjenesteplan eller er udpeget til deltagelse i internationale operationer, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.

Ansøgningsfrist er 31. januar 2024 og samtaler forventes afholdt løbende. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt.

Ansøgningen sendes elektronisk via linket i annoncen.

FOKUS og referencer kan medsendes, men er ikke et krav.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.


OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet. FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.

Vi er ca. 2.500 civile og militære medarbejdere fordelt over hele Danmark, og vores hovedkvarter ligger i Ballerup.

Læs mere om Forsvaret som arbejdsplads på www.Forsvaret.dk og om os på www.fmi.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen ved FPS Ballerup, Lautruphøj , 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5971601

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet