Seniorsergent med interesse i forretningsprocesser inden for lagerstyring, lagerbeholdning og Supply Chain - genopslag

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at præge udviklingen af forretningsprocesser i Forsvarsministeriets koncern? Er du skarp på detaljerne, og samtidig i stand til at bevare helhedsperspektivet? Så er det dig, vi leder efter til vores Forsynings- og Indkøbsprocessektion.

Om os

Du bliver en vigtig del af vores dynamiske og dedikerede team i Forretningsprocesafdelingen i Center for Styring i Supply Chain Divisionen. Her er vores primære opgave at udarbejde processer, regelsæt og retningslinjer, der sikrer ensretning og effektiv styring af logistikken på tværs af hele Forsvaret.

Vi har altid opgaven i centrum, og vores mål er at finde løsninger, hvor kvaliteten af information er i højsædet, samtidigt med at tilgangen til denne er let og forståelig.

Vi lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø, hvor vi trives i hinandens selskab. Vi er et team af engagerede og erfarne fagfolk, der værdsætter samarbejde, åbenhed og respekt. Vi tror på, at det er gennem et positivt og støttende arbejdsmiljø, at vi kan opnå de bedste resultater og skabe en meningsfuld og tilfredsstillende arbejdsdag.

Om stillingen

I Forretningsprocesafdelingen er vores primære opgave at sikre, at processer og forvaltningen er tidsvarende, præcis og fuldt ud understøtter forretningsbehovene. Vi er en central del af organisationen og har en stor organisatorisk snitflade, hvor vi deltager aktivt i tværgående projekter og arbejdsgrupper.

Vores ansvarsområde spænder bredt og berører mange vigtige forretningsprocesser. Vi stræber altid efter at have fingeren på pulsen og være opdateret om, hvad der sker i hele organisationen. Dette giver os en unik mulighed for at identificere behov, udfordringer og muligheder for forbedring på tværs af forskellige områder.

Vi har det faglige ansvar for Forsvarets uddannelser inden for det logistiske område f.s.v.a. anvendelsen af Forsvarets ERP system DeMars (SAP).
Dine primære arbejdsopgaver er:
• Brugerstøtteansvarlig for Lagerstyring- eller Lagerbeholdning løsningerne i DeMars (SAP) samt udviklingen af disse.
• Medforfatter til bestemmelsesgrundlaget inden for forsyningsområdet.
• Faglig ansvarlig for tilstedeværelses samt online uddannelser inden for lagerstyring/beholdning.
• Deltage i forsyningsforvaltningstilsyn (audits) ved alle myndigheder i Forsvaret.
• Udvikle og optimere på processer for lagerstyring og lagerbeholdning

Vi arbejder til tider i et højt tempo, men vi forstår også vigtigheden af fleksibilitet og balance mellem arbejde og privatliv. Derfor tilbyder vi gode muligheder for hjemmearbejde og fleksibel arbejdstidstilrettelæggelse.

Om dig

Du har en akademisk uddannelse og vi værdsætter dine tidligere erfaringer og færdigheder og ser gerne, at du har nogle års erfaring.

Alternativt er du tidligere logistik- eller forsyningsbefalingsmand fra den operative struktur og har erfaring med lagerstyrings-, lagerbeholdnings- og myndighedsbeholdningsprocesserne hos de operative enheder – herunder generelt kendskab til og erfaring med, hvordan processer og daglige procedurer er i den operationelle struktur. Endvidere har du et aktivt netværk i den operative struktur for at understøtte at brugernes krav til eksisterende såvel som ny DeMars funktionalitet bliver opfanget og kommunikeret ind gennem BSA funktionen.

Du trives i en verden, der konstant er i forandring, hvor hver dag byder på nye udfordringer og muligheder. Du er en udadvendt person, der nyder at arbejde sammen med mange mennesker og samtidig er i stand til at drive opgaver i mål selvstændigt.

Du tager ejerskab for dine opgaver og formår at inddrage relevante interessenter i din opgaveløsning. Samarbejde, vidensdeling og formidling kommer naturligt til dig, og du ser løsninger, der fungerer på tværs af organisationen.

I vores dynamiske arbejdsmiljø vil du opleve, at intet er statisk, og at der altid er nye udfordringer at tackle. Du vil have mulighed for at udnytte din evne til at arbejde både selvstændigt og i teams, og du vil blive en vigtig drivkraft i at finde løsninger, der skaber værdi og effektivitet på tværs af vores organisation.

Du har en indgående viden omkring lagerstyring / lagerbeholdning, herunder kendskab til ERP systemet SAP. Du er ikke uvant med at undervise og formidle.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er en seniorsergentstilling på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjenestemand. Løn m.v. er reguleret ved den til enhver tid gældende LC/CO10-fællesoverenskomst og organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse, CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for stampersonel af linjen og reserven samt elever i Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder.

Stillingen kan besættes af en erfaren oversergent med et godt udviklingspotentiale og som vurderes klar til udnævnelse eller klar til udnævnelse indenfor en kortere årrække.
I så fald vil der blive taget stilling til udnævnelse i forbindelse med ansættelsen eller der vil blive udarbejdet en udviklingskontrakt der er målrettet gennemgang af den nødvendige kompetenceudvikling og/eller uddannelse, med henblik på udnævnelse til seniorsergent efterfølgende. Aflønning sker i henhold til stillingens lønniveau.

Stillingen er også slået op civilt.

Ved ansøgning om en ny stilling i Forsvarsministeriets område, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.

Dit faste tjenestested vil være i Ballerup eller Brabrand.

Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte chef for Forretningsafdelingen Stine Maria Bockhoff på 41383285.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Camilla Lindholm Elling ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på mail FPS-CLE@mil.dk.

Såfremt du er omfattet af en lokal tjenesteplan eller er udpeget til deltagelse i internationale operationer, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.

Ansøgningsfristen er 2. januar 2024. Vi holder løbende ansættelsessamtaler.

Ansættelse 1. marts 2024 ellers snarest muligt. Stillingen er ledig til besættelse.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM MYNDIGHEDEN
FMI Supply Chain divisionen er en moderne logistik virksomhed, som støtter Forsvarets soldater og øvrige medarbejdere med forsyninger. SCD har fokus på betjening og støtte til Forsvaret med særlig vægt på kundeorientering og service. SCD vægter i det fremadrettede arbejde at få alle forretningsgange optimeret og på at udvide planlægningshorisonten.
Vi ser frem til din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Lautrupbjerg -5, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5947938

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet