Servicedesk Agent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Jobbet

Atea står for Servicedesk, altså den interne IT-support af en af deres store kunders medarbejdere. Du bliver en del af et Non-Business Hours team, hvor I arbejder tæt sammen og på daglig basis fordeler opgaverne blandt jer. Teamet håndterer henvendelse fra kunderne både telefonisk og via mail. Henvendelserne kan dreje sig om alt fra ændring af password, til større IT-udfordringer, hvor du skal kontakte de relevante afdelinger, som er eksperter på området.

Dine primære opgaver:

  • Servicedesk 1. level
  • Håndtering af kundehenvendelser via mail og telefonisk
  • Fejlmeldinger i interne systemer

Du kan se frem til daglig kontakt med mange medarbejdere, som har brug for din hjælp. Du bliver selvfølgelig grundigt oplært i alle opgaverne.

Din profil

Vi ser gerne, at du har erfaring med brugersupport fra tidligere, og at du trives med den daglige kundekontakt. Du skal som minimum have flair for IT og lyst til at lære mere. Det er et stort plus, hvis du har kendskab til Active Directory, det er dog ikke et krav. Du skal trives med at løse problemstillinger, samt have hurtige fingrer, når det kommer til det administrative arbejde, der ligger i rollen.

Derudover skal du:

  • Beherske dansk og engelsk på skrift og i tale.
  • Være serviceminded til fingerspidserne og kunne holde hovedet koldt i pressede situationer.
  • Være nysgerrig og løsningsorienteret.
  • Bidrage med et positivt mindset – også når der er mange bolde i luften.

Kan du nikke genkendende til ovenstående? Så er vi helt på rette vej!

Praktisk

Der er tale om en fastansættelse hos Atea.

Arbejdstiden er varierende, og du vil derfor komme på et 6 ugers vagtrul.

Dagvagter er fra kl. 7-15.30 – 30 minutters pause og 30 minutters spisepause.
Aftenvagter er fra kl.15-23.30 – 30 minutters pause og 30 minutters spisepause.
Weekendvagter er fra kl. 7-23.30 – 60 minutters pause og 60 minutters spisepause.

Arbejdssted: Lautrupvang 6, 2750 Ballerup

Løn efter kvalifikationer.

Proces

Moment varetager den første del af ansøgningsprocessen. Såfremt du går videre i proces, vil du blive indkaldt til en samtale med Atea.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5963822

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet