Servicedeskmedarbejder til nordens største IT-leverandør

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

"Du kommer ind i en virksomhed med mange muligheder, hvor vi ønsker at skabe de bedste rammer for at være en god arbejdsplads. Du bliver derfor en del af et team, hvor trivsel, spændende arbejdsopgaver og udvikling er en del af helhedsoplevelsen," fortæller Michelle Nordberg, Manager, Operations Center.

IT-management, monitorering og troubleshooting i et nordisk setup

Som IT-supporter hos Atea kommer du til at arbejde med forskellige monitoreringssystemer, som fx Zabbix og ScienceLogic. Din vigtigste opgave bliver at supportere og overvåge Ateas kunder i både Danmark, Norge, Sverige og Finland, hvor teamet overvåger enheder som fx routere, switches og acces points. Teamet udfører serverarbejde, fejlfinding og håndtering af nedbrud er spændende, skal du absolut læse videre.

Operations Center består af 17 dygtige medarbejdere. Det er et team med et stærkt sammenhold, hvor man hjælpes ad og gør hinanden bedre hver eneste dag.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andre bestå af:

  • Samarbejde tæt med Incident Managers på nedbrud, hvor du supplerer med dokumentation og rapportering
  • Stå for troubleshooting for vores kunder samt dine kolleger, hvortil du supporterer dem med relevante informationer eller løsninger
  • Sikre opdateringer af processer (artikler) gennem Knowledge Manager ud fra kundernes serviceaftaler
  • Løse diverse ad hoc-opgaver, herunder fx planned maintenance-tests.

Atea anvender ServiceNow som it-managementsystem og Teams i opgaveløsning og daglige kommunikation.

Serviceorienteret IT-profil, der er god til at tale med kunder

Vi forestiller os, at du kommer med en relevant IT-uddannelse, samt erhvervserfaring fra f.eks. troubleshooting, netværk og servere.

Vi håber derudover at:

  • Du har en ITIL-certificering eller erfaring med ITIL.
  • Du er den nysgerrige type, der sætter en ære i at holde dig opdateret på den nyeste viden inden for dit felt.
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale, engelsk er Ateas koncernsprog.

Praktisk information:

Opstart: Hurtigst muligt.

Ansættelsens varighed er 3 måneder med mulighed for forlængelse eller fastansættelse.

Du vil være ansat på kontrakt igennem Moment, og vil derfor være omfattet HK-overenskomst i denne periode.

Lønnen er 173,34 kr. i timen, som består af en grundløn på 162 kr./timen plus 7% overenskomstbaseret løntillæg. Der er aften – og weekendtillæg.

Dine vagter kan ligge som følger:
Dagvagter kl. 7:30-15:30
Aftenvagter kl. 14:30-22:30
Natte – og weekendvagter kl. 22:00-08:00 og kl. 08:00-20:00

Da du kommer til at arbejde i et 24/7 rul, kommer du til at have skiftende vagter, som planlægges for ca. 2 måneder ad gangen. Du vil først få natte – og weekendvagter, når du er fuldt oplært, hvilket er forventeligt efter ca. 2 måneder.

Kontoret er beliggende på Lautrupvang 6, 2750 Ballerup

 

Vi indkalder til samtaler løbende, så send din ansøgning afsted allerede i dag!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5928412

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet