Sommervikarer søges til Nets’ Contact Center

Profilbillede
dato

Ønsker du at være en del af en virksomhed, der sætter kundeservice i højsædet og er med til at forme fremtidens betalingsløsninger? Brænder du for at skabe gode kundeoplevelser og ønsker du erfaring i en spændende virksomhed? Så har du chancen nu!

Vi søger to sommervikarer til Nets’ Contact Center med opstart d. 1.6.2024 til og med 30.9.2024. Der kan være mulighed for forlængelse og på længere sigt fastansættelse. For at være aktuel for denne stilling, er det vigtigt, at du ikke har planlagt sommerferie i perioden. Arbejdstiden er en fuldtidsstilling, og du vil få et skiftende vagtskema 24/7/365.

Om jobbet:
Dine arbejdsopgaver vil bestå af at servicere kortholdere og banker. Derudover vil du også hjælpe erhvervskunder med deres terminaler, og der vil derfor også være en del let teknisk support. Du bliver en del af en spændende afdeling, hvor der er god mulighed for udvikling og spændende arbejdsopgaver. Du bliver en del af et godt team, som hver dag gør deres bedste for at opnå de bedste resultater. Dertil bliver du en del af Nets og vil have 1:1 samtaler hver måned.

Dine arbejdsopgaver:
• Yde kundeservice via indgående telefonopkald.
• Informere kortholdere og banker i forbindelse med kortproblemer.
• Teknisk support på betalingsterminaler.

Dette søger vi:
Vi leder efter dig, som har erfaring med kundeservice og som kan trives i en rolle, hvor du skal arbejde i forskellige systemer. Det er vigtigt at du er servicemindet, initiativrig og ansvarsfuld.

Dine kvalifikationer:
• Du har erfaring fra et servicejob, og det er en fordel, hvis du har erfaring med telefonisk kundeservice.
• Du formår at arbejde selvstændigt, samtidig med at du altid er klar til at hjælpe dine kollegaer.
• Du er dygtig til at kommunikere klart og præcist samt er du struktureret.
• Du har erfaring og har let ved at navigere og arbejde i forskellige IT-systemer.
• Du kan tale og skrive flydende dansk og kan kommunikere på engelsk.

Praktisk information og rekrutteringsprocessen:
• Opstart: Hurtigst muligt.
• Sommervikariat fra d. 1.6.2024 til og med d. 30.9.2024. Der kan være mulighed for forlængelse og evt. fastansættelse.
• Du kan ikke holde ferie i denne periode.
• Placering: Ballerup.
• Løn: Fast timeløn + 9% fritvalgskonto samt pension.

Arbejdstiden er 37 timer om ugen, og du vil få et skiftende vagtskema 24/7/365 – efter gældende regler omkring hviletid. Du kan derfor forvente at få vagter alle ugens dage - også i weekender og på helligdage. Der vil maks være 2 nattevagter om måneder, og dette vil først forekomme efter 3 måneder. Der vil være mulighed for hjemmearbejde efter 3. måneder.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringsansvarlige, Monika Thomsen på Monika.thomsen@studentconsulting.com.

Vi ser frem til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

StudentConsulting, Frederiksborggade, 1360 København K

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-06-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6029681

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet