Spændende mulighed: Kommunikationsrådgivere til strategisk kommunikation i Cyberdivisionen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du mod på at blive en del af vores kommunikationsteam og arbejde med spændende kommunikationsopgaver i en organisation, der opererer døgnet rundt for at sikre Forsvarets og beredskabets IT? Er du en dygtig rådgiver, der kan skabe overblik og drive strategisk kommunikation? Så er det måske dig, vi leder efter. Vi søger to kommunikationsrådgivere, hvoraf den ene vil have teamlederansvar.

Om os

Cyberdivisionen er en del af Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse og er ansvarlig for at levere IT-løsninger til hele Forsvaret og beredskabet. Vi står over for en betydelig udvidelse og udbygning af IT-området i de kommende år, da et stærkt forsvar bygger på en solid digital infrastruktur. Derfor søger vi nu erfarne kommunikationsrådgivere, der kan håndtere komplekse kommunikationsprocesser med mange interessenter. Du vil blive en del af vores Koordinationsafdeling, hvor teamet varetager en bred vifte af kommunikationsopgaver for direktionen og organisationen som helhed. Du vil spille en vigtig og styrende rolle i teamets kommunikationsarbejde inden for IT-området. Derudover vil du indgå i et fagligt fællesskab med styrelsens Presse- og Informationssektion. Vi er et nyt team, der er sammensat med fokus på både faglighed og personlighed.

Om stillingen

Dine opgaver vil omfatte:
• Planlægning, styring og koordinering af kommunikationsindsatser
• Ledelseskommunikation fra direktør og direktion
• Støtte og sparring med direktør, vicedirektør, chefer og ledere
• Kommunikationsopgaver på drifts-, krise- og strategisk niveau
• Forandringskommunikation og interessenthåndtering
• Produktion af kommunikationsprodukter såsom nyhedsbreve, foldere, artikler, kampagner og intranetindhold
• Opgaver inden for employer branding og sociale medier
• Kvalitetssikring og redigering.
Teamlederstillingen vil desuden have ansvar for den faglige del af teamet.


Om dig

Det er vigtigt for os, at du har dokumenteret og relevant erfaring fra tidligere stillinger, hvor du har arbejdet med lignende kommunikationsopgaver. Erfaring fra kommunikationsstillinger i en IT-organisation vil blive foretrukket.
Som person er du udadvendt, nysgerrig, inddragende og opsøgende i din arbejdsstil. Du er fokuseret på opgaven, struktureret og direkte i din kommunikation. Du har en relevant uddannelse inden for kommunikation, fortrinsvis på akademisk niveau eller tilsvarende.

Vi tilbyder en spændende stilling i en dynamisk organisation, hvor du vil få mulighed for at udvikle dine kommunikationskompetencer og bidrage til at styrke Forsvarets IT-infrastruktur. Vi værdsætter et godt arbejdsmiljø og tilbyder gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Ansættelsesvilkår

Ansættelsesvilkår
Du bliver ansat efter gældende overenskomst i forhold til din uddannelsesbaggrund.
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer er der mulighed for forhandling af tillæg.
Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal blandt andet kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Kontakt og ansøgning
Hvis du vil vide mere om stillingen eller arbejdsopgaverne, er du meget velkommen til at kontakte chef for Ledelsesstøtte Danni Wulff på tlf. 2931 5130.

Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Bianca Røjbæk på mail FPS-BOR@mil.dk.

Ansøgningsfristen er søndag den 23. januar 2024, og samtaler forventes afholdt løbende. Stillingen ønskes besat snarest.

Du bedes søge stillingen via linket. Du bedes ligeledes scanne og vedhæfte relevante dokumenter, som bevis for uddannelse mv. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

I Forsvarsministeriets koncern tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet.
FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Lautrupbjerg -5, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5970681

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet