Specialist inden for vedligeholdelsesprocesser med flair for undervisning.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at præge udviklingen af forretningsprocesser i Forsvarsministeriets koncern? Kan du skabe og fastholde overblik over processammenhænge fra idé til udførelse? Så er det dig, vi leder efter.

Om os

Du bliver en vigtig del af vores dynamiske og dedikerede team i Vedligeholdelsesprocessektionen, der er en del af Supply Chain Divisionens Forretningsprocesafdeling. Her har vi ansvaret for, at forretningsprocesser for materielvedligeholdelse fungerer optimalt i hele Forsvaret.

Vi lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø, hvor vi trives i hinandens selskab. Vi er et team af engagerede og erfarne fagfolk, der værdsætter samarbejde, åbenhed og respekt. Vi tror på, at det er gennem et positivt og støttende arbejdsmiljø, at vi kan opnå de bedste resultater og skabe en meningsfuld og tilfredsstillende arbejdsdag.

Om stillingen

I Forretningsprocesafdelingen er vores primære opgave at sikre, at processer og forvaltningen er tidsvarende, præcis og fuldt ud understøtter forretningsbehovene. Vi er en central del af organisationen og har en stor organisatorisk snitflade, hvor vi deltager aktivt i tværgående projekter og arbejdsgrupper.

Dit primære ansvar er inden for materielvedligeholdelsesområdet, hvor du skal fastholde og udvikle funktionaliteter for materiel- og arbejdspladsstrukturer samt konfigurationsstyring i DeMars.

Med din faglige indsigt og dit personlige engagement, medvirker du til at:
• Udarbejde og vedligeholde forvaltningsgrundlag, herunder bestemmelser, brugervejledninger og forretningsbeskrivelser.
• Udvikle nye funktionaliteter i SAP og sikre ibrugtagning og integration af disse.
• Opstille og gennemføre procescontrolling i koncernen.
• Planlægge og gennemføre kurser.
• Sikre erfaringsudveksling og -formidling i hele koncernen.

Hvis ovenstående virker overvældende, så bare rolig - vi er et fagligt stærkt team, der nok skal hjælpe med at få klædt dig godt på til at kunne løse dine arbejdsopgaver.

Dit faste arbejdssted er enten i Ballerup eller Brabrand, hvor den ugentlige arbejdstid er 37 timer med mulighed for fleksibel planlægning og hjemmearbejde.

Du har herudover et mindre antal rejsedage om året, hvor du deltager i faglige konferencer og seminarer, samt hvor du besøger de operative brugere i Forsvaret.

Om dig

Du trives i en verden, der konstant er i forandring, hvor hver dag byder på nye udfordringer og muligheder. Du er en udadvendt person, der nyder at arbejde sammen med mange mennesker og samtidig er i stand til at drive opgaver i mål selvstændigt.

Du tager ejerskab for dine opgaver og formår at inddrage relevante interessenter i din opgaveløsning. Samarbejde, vidensdeling og formidling kommer naturligt til dig, og du ser løsninger, der fungerer på tværs af organisationen.

Du er seniorsergent eller erfaren oversergent vurderet egnet til udnævnelse. Erhvervserfaring der er relevant for stillingen vil være en fordel.

Hvis du igennem dit tjensteforløb tidligere har arbejdet med noget af nedenstående, så vil du være en rigtig god kandidat til stillingen:

• Praktisk værkstedsledelseserfaring eller erfaring med værkstedsplanlægning.
• Erfaring med kortlægning af processer.
• Kendskab til risikostyring og vurdering af forretningsprocesser.
• Kendskab og erfaring med interne kontroller.
• Uddannelse som instruktør (undervisningserfaring) og har arbejdet med digitalt understøttet undervisning.
• Brugererfaring med SAP, DeMars eller et andet tilsvarende større ERP-system og Microsoft Office-programmer.

Som person er du klar til at udvikle dig - både i stillingen og sammen med koncernens behov.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er en seniorsergentstilling på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjenestemand. Løn m.v. er reguleret ved den til enhver tid gældende LC/CO10-fællesoverenskomst og organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse, CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for stampersonel af linjen og reserven samt elever i Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder.

Stillingen kan besættes af en oversergent med et godt udviklingspotentiale og som vurderes klar til udnævnelse eller klar til udnævnelse indenfor en kortere årrække.
I så fald vil der blive taget stilling til udnævnelse i forbindelse med ansættelsen eller der vil blive udarbejdet en udviklingskontrakt der er målrettet gennemgang af den nødvendige kompetenceudvikling og/eller uddannelse, med henblik på udnævnelse til seniorsergent efterfølgende. Aflønning sker i henhold til stillingens lønniveau.

Ved ansøgning om en ny stilling i Forsvarsministeriets område, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.

Dit faste tjenestested vil være i Ballerup.

Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Lars Lintrup Bach på telefon 2061 0342 – alternativt afdelingschef Stine Maria Bockhoff på telefon 4138 3285.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Camilla Lindholm Elling ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på mail FPS-CLE@mil.dk.

Såfremt du er omfattet af en lokal tjenesteplan eller er udpeget til deltagelse i internationale operationer, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.

Ansøgningen sendes elektronisk via linket i annoncen snarest og senest den 26. november 2023.

Vi holder løbende samtaler og senest i uge 48 2023 med henblik på ansættelse den 1. januar 2024 eller snarest muligt.

FOKUS og referencer kan medsendes, men er ikke et krav.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

Vi ser meget frem til at høre fra dig!

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet.
FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.

OM SUPPLY CHAIN DIVISION
Supply Chain Division er en moderne logistik virksomhed under Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse. Vi støtter samtlige Forsvarets enheder, soldater samt øvrige medarbejdere med forsyninger. Supply Chain Division har fokus på betjening og støtte til Forsvaret med særlig vægt på kundeorientering og service. Supply Chain Division vægter i det fremadrettede arbejde at få alle forretningsgange optimeret og på at udvide planlægningshorisonten. Materielhoveddepot er placeret i Skrydstrup, hvor vi råder over et lager på over 20.000 kvadratmeter med mere end 70.000 varer. Samlet bestyrer vi over 350.000 materialer. Læs mere på www.fmi.dk

Læs mere om Forsvaret som arbejdsplads på www.Forsvaret.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Lautrupbjerg -5, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5940234

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet