Studentermedhjælpere søges til kvalitetsteam på Akuttelefonen 1813

Profilbillede
dato

Er du under uddannelse og brænder du for at gøre en forskel?

Vi søger to nye studentermedhjælpere til kvalitetsteamet på Vagtcentralen 1813 til tiltrædelse hurtigst muligt.

Dine opgaver

Du vil blive en del af en uformel arbejdsplads med kollegaer der brænder for at hjælpe borgerne i Region Hovedstaden. Stillingen er som studentermedhjælper i 1813’s Kvalitetsteam, hvor du bl.a. har ansvaret for en varierende række opgaver som er med til at opretholde og optimere driften i 1813 samt sikre kvaliteten af denne. Som studentermedhjælper i 1813 vil din opgaveportefølje bestå af mange forskellige opgaver, herunder:

  • Hjælpe med at vedligeholde og understøtte den undervisning Kvalitetsteamet varetager
  • At være med til at opretholde struktur i teamet og resten af 1813
  • Journaliseringsopgaver
  • Tasteopgaver i vores vagtplanssystem Optima
  • Øvrige ad hoc-opgaver
Din profil

1813 er altid i udvikling, så der er rig mulighed for at få indflydelse på dine opgaver og have ansvar. Det er derfor en fordel, at du er initiativrig, og du kan selv igangsætte og drive løsninger af dine opgaver.

Vi forestiller os, at du læser på en videregående uddannelse. Du skal kunne arbejde selvstændigt og have en struktureret tilgang til opgaveløsning.

Som person fungerer du godt med en omskiftelig arbejdsdag, hvor hasteopgaver kan ændre dine planlagte gøremål. Det er et krav at du er rutineret bruger af Microsoft Office-pakken.

Din udvikling

Som studentermedhjælper i 1813’s Kvalitetsteam vil du bl.a. få erfaring med:

  • Sundhedssektoren og det at arbejde i en politisk styret organisation,
  • Kvalitetssikring,
  • Det at arbejde i en akutfunktion i Region Hovedstaden og indgående kendskab til hvordan denne driftes,
  • Journalisering,
  • Det at arbejde i et tværfagligt team,
  • Projektarbejde
Hvem er Akutberedskabet?

Akutberedskabet er ansvarlig for den præhospitale indsats i Region Hovedstaden og har til formål at skabe et sammenhængende akutberedskab for regionens 1,9 millioner borgere.

Vores opgaver består i at modtage opkald til Akuttelefonen 1813 og 1-1-2, at disponere og køre ambulancer i hele regionen samt at koordinere regionens præhospitale indsats – både ved dagligdagsopgaver og ved store komplekse hændelser.

Du bliver en central del af et fællesskab med dygtige, engagerede kollegaer, som alle brænder for at udvikle og nytænke sundhedsområdet. Med andre ord kommer du ikke til at kede dig – og du får samtidig en unik mulighed for at være med til at gøre en konkret forskel for borgerne i regionen.

Vi er desuden en rummelig arbejdsplads, hvor der bliver taget hensyn til, at arbejdsliv og privatliv skal balancere. Og vi lægger i høj grad vægt på en positiv, humoristisk og uformel omgangstone – for det er vigtigt at grine med sine kollegaer hver dag.

Løn og ansættelsesforhold

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Det er muligt at blive ansat op til 15 timer ugentligt.

Yderligere information

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Pia Maria Lunde Raahauge Jensen på telefonnummer 2927 4553

Yderligere oplysninger om Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk/akutberedskabet.

Du vil som ansat i Akutberedskabet skulle bære funktionstøj, når du befinder dig i Akutberedskabets operative områder, som er vagtcentralerne (1813 og 1-1-2) samt baserne, hvor ambulancerne kører fra. Ansatte med patientkontakt bærer uniform i de samme operative områder. Vi har indført brug af funktionstøj og uniform i alle operative områder, som en del af vores indsatser med at styrke sikkerheden og genkendeligheden i Akutberedskabet, som ud over funktionstøj bl.a. også omfatter sikkerhedssnore.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, dit CV og dine eksamensbeviser elektronisk til os ved at benytte vores e-rekrutteringssystem. Vi skal have modtaget din ansøgning senest 23. maj 2024.

Relevante bilag kan uploades under ”øvrige dokumenter”.

Vær venligst opmærksom på, at vi kun modtager ansøgninger via vores online rekrutteringssystem.

Samtaler forventes afholdt løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Den Præhospitale Virksomhed, Telegrafvej , 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6045448

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet