Supply Chain Planner

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at sikre varer på hylderne og udvikle den mest attraktive arbejdsplads i detailbranchen? Måske har du erfaring med Supply Chain Planning? Så er dette barselsvikariat i kolonialteamet måske noget for dig!

 

Vi søger lige nu en Supply Chain Planner til vores team på Coops hovedkontor i Albertslund. Måske er du nyuddannet og søger dit første job inden for området eller overvejer at skifte branche? Måske har du erfaring med og/eller forståelse for FMCG-området og varebestilling?

Din baggrund kan være mange, men vigtigt er, at du har et godt gåpåmod, er lærenemt og positiv i din løsning af opgaver.

Du bliver en del af Coop-familien, hvor vi hver dag arbejder for at have Danmarks gladeste kunder, den bedste arbejdsplads i detailhandlen og ikke mindst Danmarks mest bæredygtige virksomhed.

Coop Logistik er Danmarks største Logistikvirksomhed og den afgørende brik, for at sikre varer i Coops over 1.000 butikker.

 

Jobbet som Supply Chain Planner spænder over drifts-, analyse - og indkøbsopgaver, hvor målet er at sikre optimal leveringssikkerhed/tilgængelighed og balanceret varelager i vores butikker og lagre, i tæt samarbejde med vores kategoriplanlæggere.

Som Planner skal du kunne se udviklingsmulighederne og sikre stabil drift – og ikke mindst være indstillet på at tage ansvar for dine varer/kategorier helt ud til butikkerne.

 

Coop Logistik er på en stor forandringsrejse i samspil med Coops øvrige udviklingsstrategi. Vi har derfor stort fokus på udvikling af vores afdeling samt optimering af interne processer, hvilket betyder, at du skal være indstillet på en hverdag i forandring og højt tempo.

Vi vægter en uformel omgangstone og et godt teamwork højt.

 

Dine opgaver vil være:

  • Planlægning og optimering af vareflow for et antal varekategorier i teamet
  • Disponering til lager, daglig opfølgning på leverancer og eventuelle afvigelser
  • Sikre god leverandørkontakt og opfølgning på leveringsperformance
  • Administrative opgaver i forbindelse med vareoprettelse
  • Optimering af processer og synliggørelse af udviklingsmuligheder
  • Være bindeled mellem de forskellige interessenter i forsyningskæden

 
Dine kvalifikationer:

  • Du har en Supply Chain-uddannelse eller anden relevant erhvervserfaring
  • Du har gode IT-evner og har god erfaring med Excel
  • Hvis du kan begå dig på engelsk på skift og tale er det en fordel
  • Har stærke analytiske evner samt er en helhedsorienteret problemknuser
  • Du har faglig nysgerrighed og gode samarbejdsevner
  • Kendskab til Relex og SAP er en fordel, men ikke et krav

 

For at få succes i jobbet skal du:

  • Kunne arbejde struktureret og selvstændigt med dine opgaver
  • Tage ejerskab for dine opgaver og overholde deadlines
  • Have øje for detaljerne samtidig med du har overblik over opgaverne
  • Have lyst til at afdække nye og følge eksisterende processer
  • Befinde dig godt med både rutineprægede driftsopgaver, men også forskelligartede udviklingsopgaver

 

Ansættelse fra 1. september 2023 eller efter aftale, dog seneste 1. oktober 2023

Jobbet er et barselsvikariat og tidsbegrænset med sidste dag 31. august 2024


Send din ansøgning via knappen "Ansøg" hurtigst muligt og senest den 31. august 2023. Vi gør særligt opmærksom på, at vi løbende indkalder kandidater til samtale og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.


Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:
Teamleder Pernille Hursidovski på mail: pernille.hasager.hursidovski@coop.dk eller tlf. 2677 0012.

I Coop går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.

Coop er en af Danmarks førende udbydere af dagligvarer. Vi driver kæderne Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen, Coop 365discount  samt Coop.dk Shopping. Vi er omkring 40.000 medarbejdere og sammen med brugsforeningerne har vi en samlet omsætning på ca. 43 milliarder kr. i vores ca. 1000 butikker over hele Danmark. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop. Vi er ejet af vores ca. 1,8 million medlemmer.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=28dcf925)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Coop - Servicekontoret, Roskildevej, 2620 Albertslund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=28dcf925&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5884954

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet