Teknisk ITSM-support til TOPdesks serviceteam

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Sætter du en ære i at yde verdensklasse support - og ønsker du at blive specialiseret i ét af Danmarks mest implementerede IT Service Management-systemer? Så er du måske vores nye tekniske ITSM-supporter!

Dine opgaver bliver…

…at hjælpe kunder, når de har spørgsmål til eller udfordringer med deres TOPdesk-løsning, hvilket blandt andet dækker over:

  • At være superbruger på vores produkt, TOPdesk
  • At agere dansk og international first line og second line support, både via telefon og på skrift
  • Opsætning af TOPdesk-miljøer, importering og migrering af data samt konfigurering af integrationer
  • Håndtering af driftsforstyrrelser

Derudover skal du hjælpe dine kollegaer, hvis de har tekniske spørgsmål af TOPdesk samt agere intern first line support.

Som teknisk ITSM-supporter bliver du tilknyttet vores danske serviceafdeling, men du kommer også til at have et tæt samarbejde med dine internationale kollegaer.

Hvem er du?

I TOPdesk tror vi på, at den vigtigste kilde til succes er vores medarbejdere. Dine faglige kompetencer er vigtige, men det er din personlighed, som er afgørende!

Vi ser dog gerne, at du:

  • Har stor interesse og bred basisviden inden for IT (evt. kendskab til SQL, REST API, Python, Linux og netværksinfrastruktur)
  • Har en IT-baggrund – f.eks. (ny)uddannet IT-supporter - gerne med erfaring inden for ekstern kundesupport
  • Har en analytisk tilgang til problemløsning og er drevet af at finde frem til årsagen bag problemerne
  • Formår at formidle IT til alle niveauer
  • Kan håndtere kritiske hasteopgaver struktureret og professionelt
  • Er serviceminded og drevet af at skabe gode kundeoplevelser
  • Behersker dansk og engelsk på et højt niveau, både mundtligt og skriftligt

Til gengæld tilbyder vi

  • En plads på holdet i Danmarks fedeste serviceafdeling
  • Et spændende job med en stejl læringskurve
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling
  • 37 timers arbejdsuge i tidsrummet 8.30-16.30
  • Gode vilkår; herunder lønpakke med pension, løn under barsel, sundhedsforsikring, gratis fitnesscenter samt en lækker kantineordning

Du bliver en del af...

…et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet. Her fejrer vi altid vores succeser - og vigtigst af alt, så lærer vi af vores fejl. Hos TOPdesk vægter vi det sociale sammenhold højt, og derfor afholder vi i løbet af året flere sjove firmaarrangementer. Og netop pga. denne fantastiske arbejdskultur er vi blevet kåret som én af Danmarks Bedste Arbejdspladser 2023!

Vil du gerne vide mere om, hvordan det er at være en del af TOPdesks serviceafdeling? Vores tekniske IT-supporter, Jacob, gør dig HER klogere på hans TOPdesk-rejse.

Interesseret?

Udfyld vores ansøgningsformular og vedhæft dit CV samt ansøgning hurtigst muligt. Vi holder ansættelsessamtaler løbende og stillingen vil blive taget ned, når den besat.

Læs mere om TOPdesk på www.topdesk.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

TOPdesk Danmark A/S, World Trade Center, Borupvang, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5936774

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet