Teknisk sagsbehandler med indgående kendskab til løft-, træk- og surringsmateriel

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse søger en medarbejder med kompetencer indenfor LTS portalen, MDG samt kendskab til logistik og drift.

Vil du gøre en forskel for de operative enheder, så er dette stillingen du skal søge.

Om os

Vi, Kapacitetscenter Ingeniørmateriel, søger en teknisk sagsbehandler, der kan være en del af teamet omkring LTS materiel (Løft, træk, surring), FNE (faldsikring og nedfiring) materiel samt værkstedmonterede kraner og stiger/platforme.
Vi har ansvaret for tilrettelæggelse og gennemførelse af anskaffelses- og modifikationsvirksomhed
inden for ingeniørmateriel, ligesom vi efterfølgende er ansvarlig for drift af materielsystemerne, herunder materielsikkerhed og lagerstyring.

Kapacitetsansvaret i Ingeniørsektionen omfatter udover LTS materiel også bl.a. ingeniørmateriel, entreprenørmaskiner, EOD-materiel, løftekapaciteter og CBRN-materiel.

Dagligdagen i LTS teamet er dynamisk, da vi har en stor berøringsflade med interessenter både i og udenfor LTS teamet, herunder med LTS teamet kunder i form af de operative myndigheder m.fl.
Omgangstonen i LTS teamet er uformel og bygger på en høj faglighed samt en høj grad af service.


Om stillingen

Du skal fungere som teknisk systemansvarlige med det primære fokus på drift af vores LTS portal , herunder støtte til de sagkyndige i deres daglige arbejde med portalen. Sekundært skal have fokus
vedligeholdelse af materieldata i SAP.

Du vil blandt andet have ansvaret for at koordinere og kontrollere anvendelse af portalen, herunder kontakt til leverandør, opfølgning på anvendelse samt koordinere med FVT og FSV enheder i forhold til gennemførte eftersynr.

Du skal sikre, at vores dokumentation er opdateret og tilgængelig for vores brugere. Dette vil både være i vores LTS portal, dokumentationssystem samt på vores hjemmeside. Du skal således kunne anvende bl.a. Sharepoint og andre relevante IT systemer. Vi vil sikre de kurser i de relevante IT systemer.



Om dig

Vi forventer, at du er erfaren værkmester eller tilsvarende og du har erfaring med LTS portalen samt kan støtte og vejlede i anvendelse heraf.

Du skal have overordnet kendskab til materiel og logistik i Forsvaret, herunder kendskab til LTS materiel og anvendelsen heraf.

Du er serviceminded, og kan lide at have en stor berøringsflade. Stillingen er meget udadvendt og med daglig kontakt til vores brugere. Du skal derfor trives med at kunne yde den optimale kunde- og leverandørpleje.

Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og fokuseret. Opgaverne er mangfoldige og dagene varierer meget. Det er vigtigt, at du kan skifte mellem igangværende opgaver og at du på sigt kan vurdere, hvilke opgaver der skal prioriteres den pågældende dag. Du skal fungere godt i et lille team med højt tempo.

Der vil være en del kortere ture rundt til vores brugere i Danmark og du skal derfor forvente en del rejseaktivitet.

Det meste arbejde foregår i vores forskellige IT systemer og du skal derfor være vant til at arbejde i diverse IT systemer. Vi sørger for at du bliver uddannet i de relevante systemer.


Ansættelsesvilkår

Du ansættes og aflønnes efter gældende organisationsaftale mellem Forsvarsministeriet og CO10 og Centralforeningen for Stampersonel, CS CIV. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning på 18%.

Der er til stillingen et uddannelseskrav på fire modulfag på akademiuddannelsen og såfremt du ikke er i besiddelse af fire modulfag vil du få et uddannelseskrav der finansieres af Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse.

Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, har du mulighed for at forhandle tillæg i forbindelse med ansættelsen.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Chefkonsulent Louise Birkild på tlf. 28191094.

Har du spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Pia Knudsen ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på tlf. 7281 9144.

Ansøgningsfristen er den 10. december 2023, og ansættelsessamtaler forventes afholdt umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb. Stillingen er til besættelse pr. 1. januar 2020, eller snarest herefter.

For at komme i betragtning til stillingen, skal vi bede dig fremsende din ansøgning med tilhørende bilag elektronisk via linket.
Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI)
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) fungerer som materielfagligt videnscenter og logistisk myndighed. I samarbejde med Forsvarskommandoen med underliggende værnsstabe sikrer FMI rettidig støtte og forsyninger til Forsvarets igangværende operationer i ind- og udland. Det er FMI´s opgave at anskaffe, vedligeholde og videreudvikle materielkapaciteter for alle Forsvarets myndigheder lige fra kampvogne, skibe og jagerfly til støvler, feltrationer og lommeknive. FMI er en styrelse under Forsvarsministeriet og administrerer ca. en tredjedel af det samlede forsvarsbudget. Pengene bliver brugt til at yde den bedst mulige støtte til især de udsendte styrker og operative enheder.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen ved FPS Ballerup, Lautruphøj , 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5948930

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet