Vær med til at lede og udvikle Forsvarets SAP-logistik løsning som souschef

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en garant for en god mødekultur, hvor effektivitet og præcision er i fokus? Kan du levere korte og præcise beslutningsoplæg og sikre tydelige beslutningsgange, der gør det nemt for vores sektion at træffe hurtige og velbegrundede beslutninger? Og er du en dygtig medarbejder, der formår at motivere og udvikle dine kolleger? Så er du præcis den person, vi leder efter!

Om os

Cyberdivisionen er en del af Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse og leverer IT-drift og udvikling til hele Forsvarsministeriets område. I DeMars afdelingen, som du bliver en del af, er vores overordnede opgave at drive, vedligeholde og udvikle Forsvarets SAP-systemer. Vi er en dynamisk afdeling med 80 faste medarbejdere fordelt på otte sektioner. Vores team består af en god blanding af militære, civile og eksterne konsulenter, teknikere og akademikere i forskellige aldre. Sammen arbejder vi engageret med at løse alsidige opgaver i vores dagligdag.

Som souschef i logistiksektionen vil du være med til at forberede opgraderingen af vores SAP-løsning til S/4 HANA. Dette er en spændende transformation, som du vil spille en vigtig rolle i.

Vi lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø og moderne rammer. Vi har en gennemsnitlig arbejdsuge på 37 timer, fleksibel arbejdstid og betalt frokostpause. Der er også fokus på kompetenceudvikling og mulighed for at tilpasse arbejdsopgaverne efter dine personlige præferencer.

Vi bor på Helseholmen i Hvidovre, men forventer til årsskiftet, at blive placeret geografisk i Ballerup.

Om stillingen

I sektionen er det afgørende, at hverdagen fungerer gnidningsfrit, og at både drift og udvikling går hånd i hånd. Som souschef vil du have ansvaret for at jonglere mellem disse to aspekter og finde den perfekte balance.

Som chefens stedfortræder vil du have en vigtig rolle i sektionen. Du vil støtte chefen i rollen som seniorleverandør og serviceansvarlig for SAP-logistik. Dette indebærer at være med til at sikre, at sektionen leverer en høj kvalitet af service og løsninger til vores brugere.

Du vil have ansvaret for at strukturere, organisere og planlægge en bred portefølje af opgaver. Dette inkluderer optimering af processer, langtidsplanlægning af opgaver og koordinering på tværs af forskellige fagområder. Selvom der ikke umiddelbart vil være direkte personaleansvar, vil du have mulighed for at påvirke og lede sektionens udvikling.

Sektionen består i øjeblikket af 15 medarbejdere, men forventes at vokse i fremtiden. Det er en spændende tid at være en del af sektionen, da der er rig mulighed for at præge og forme dens udvikling.

Om dig

Du har en unik evne til at håndtere og koordinere forskelligartede opgaver med mange interessenter. Derfor er det afgørende, at du har erfaring med at planlægge og strukturere opgaver. Dit mål er at sikre, at sektionen imødekommer forretningens samlede behov for SAP-understøttelse på bedst mulig vis.

Det er ønskeligt, hvis du har erfaring inden for et eller flere af følgende områder: SAP (eller et andet ERP-program), logistik, IT eller projektdeltagelse. Om du er nyuddannet eller erfaren, er det ikke afgørende. Det vigtigste er, at du har gåpåmod og en stærk vilje til at lære nyt. Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til de politiske spilleregler og relationerne mellem division, styrelse og departement.

Du har stærke kommunikations- og formidlingsevner, både skriftligt og mundtligt, og på både dansk og engelsk. Evnen til at udtrykke dig klart og tydeligt er afgørende for at kunne samarbejde effektivt med kolleger og interessenter i denne stilling.

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den til enhver tid gældende overenskomst for den uddannelse, du besidder.

Som AC er du omfattet af den til enhver tid gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten.

Som HK er du omfattet af organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

Som ansat under Forsvarsministeriet er du omfattet af særlige vilkår. Det betyder blandt andet, at du skal kunne sikkerhedsgodkendes og kunne opretholde denne under hele ansættelsen.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du har uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Demars (SAP) Logistik Casper Sciegienny på telefon 24 45 30 94.

Hvis du har spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Mathilde Schmidt-Lange på telefon 32 66 58 18.

Vi beder dig om at søge stillingen via linket og vedhæfte din ansøgning, CV og uddannelsesbevis som PDF-filer.

Ansøgningsfristen er den 5. november 2023. Vi gennemfører løbende samtaler.

Stillingen er til besættelse den 1. januar 2024 eller snarest derefter.

Arbejdsstedet er Hvidovre, men vi forventer til årsskiftet, at blive placeret geografisk i Ballerup.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM MYNDIGHEDEN
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet. FMI
har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der
anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk
Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af
Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de
cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Lautrupbjerg -5, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5924511

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet