Har du sans for struktur og planlægning, og motiveres du af at skabe overblik i et meningsfuldt, tværfagligt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og faglighed går hånd i hånd – samtidig med at din indsats gør en reel forskel både for dine kolleger og for borgerne i regionen?
Så er du måske vores nye vagtplanlægger i Akutberedskabet.
Om stillingen
Som vagtplanlægger bliver du en central del af AMK’s daglige drift.
Du vil i samarbejde med to dygtige vagtplanlæggerkolleger få ansvar for at udarbejde døgnbemandede vagtplaner, hvor I afvejer drift, fremmødeprofiler og medarbejdernes ønsker – naturligvis inden for gældende arbejdsmiljølovgivning, overenskomster (HK, FOA, DSR) og relevante lokalaftaler.
Du vil blive oplært i at planlægge for alle faggrupper i AMK og arbejder tæt sammen med både sektionsledere og medarbejdere for at sikre velfungerende, gennemtænkte vagtplaner.
Dine opgaver
- Udarbejdelse af vagtplaner i samarbejde med sektionsledere og kolleger
- Ferieplanlægning og afstemning af timeregnskaber
- Dialog med medarbejdere om vagter, fremmøde og fravær
- Bistand til sektionsledere og vagtledere ved akutte ændringer i planlægningen
- Administrative opgaver i relation til personaledata og drift
- På sigt -deltagelse i øvrige administrative opgaver i afdelingen
Vi forestiller os, at du:
- Har erfaring med vagtplanlægning og gerne kendskab til Region Hovedstadens planlægningssystem Optima
- Har forståelse for overenskomster og arbejdstidsregler
- Trives med at få kabalen til at gå op – også når det kræver kreativitet og samarbejde
- Har gode kommunikationsevner og kan håndtere dialog med mange forskellige mennesker
- Arbejder struktureret, har sans for detaljen og bevarer overblikket
Du bliver en del af en engageret planlægningsenhed, hvor du sammen med dine to dygtige vagtplanlæggerkolleger bidrager til et velfungerende, sikkert og effektivt arbejdsmiljø.
Hvem er vi?
Region Hovedstadens Akutberedskab har ansvaret for den præhospitale indsats for 1,8 millioner borgere. Vi modtager opkald til Akuttelefonen 1813 og 1-1-2, disponerer og kører ambulancer samt både liggende og siddende sygetransport, og vi koordinerer beredskabet – både i dagligdagen og under større hændelser.
Hos os bliver du en del af et fagligt stærkt og engageret fællesskab, hvor vi samarbejder på tværs og gør en reel forskel. Vi tilbyder plads til udvikling og understøtter din faglige og personlige vækst. Du vil få et solidt indblik i din rolle i det samlede akutberedskab og et netværk på tværs af organisationen.
Vi værdsætter mangfoldighed og opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge – uanset baggrund.
Løn og ansættelse
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst.
Ansættelsen er på 30-37 timer ugentligt efter aftale.
Yderligere information
For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte sektionsleder Lea Bobjerg Nielsen på tlf. 21 64 38 23
Yderligere oplysninger om Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk/akutberedskabet
Ansøgningsfrist og ansættelsessamtaler
Ansøgningsfristen er d. 23. november 2025.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Den Præhospitale Virksomhed, Telegrafvej , 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-11-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/57e28221-2c14-4bbd-b3c6-a350bf9ce97c