Sætter du en ære i at yde verdensklasse support - og ønsker du at blive specialiseret i ét af Danmarks mest implementerede IT Service Management-systemer? Så er du måske vores nye support specialist!
Dine opgaver bliver…
…at hjælpe kunder, når de har spørgsmål til eller udfordringer med deres TOPdesk-løsning, hvilket blandt andet dækker over:
- At være superbruger på vores produkt, TOPdesk
- At agere dansk (og international) first line og second line support, både via telefon og på skrift
- Opsætning af TOPdesk-miljøer, import og migrering af data samt konfigurering af integrationer
- Implementere mere komplekse løsninger, når kundens behov kræver tilpasninger af deres TOPdesk-løsning
- Håndtering af driftsforstyrrelser
Derudover skal du hjælpe dine kollegaer, hvis de har tekniske spørgsmål om TOPdesk samt agere intern first line support.
Som support specialist bliver du tilknyttet vores danske support, men du kommer også til at have et tæt samarbejde med dine internationale kollegaer, både i forbindelse med oplæring, sagshåndtering, samt deltagelse i internationale projekter.
Hvem er du?
I TOPdesk tror vi på, at den vigtigste kilde til succes er vores medarbejdere. Dine faglige kompetencer er vigtige, men det er din personlighed, som er afgørende!
Vi ser dog gerne, at du:
- Har bred basisviden inden for IT og erfaring med minimum ét af følende områder: SQL, REST API eller Linux
- Har en IT-baggrund – f.eks. datamatiker eller IT-supporter - gerne med erfaring inden for ekstern kundesupport
- Har en analytisk tilgang til problemløsning og er drevet af at finde frem til årsagen bag problemerne
- Du formår at sætte dig ind i kundens behov og forretningsgange og hjælper dem med at udnytte TOPdesk optimalt - selv hvis det kræver mere komplekse tilpasninger
- Er serviceminded og drevet af at skabe gode kundeoplevelser
- Behersker dansk og engelsk på et højt niveau, både mundtligt og skriftligt
Til gengæld tilbyder vi
- En plads på holdet i Danmarks fedeste supportteam, bestående af 4 kollegaer, som vi ønsker skal vokse til 6
- Et spændende job med en stejl læringskurve
- Stort fokus på personlig og faglig udvikling
- Som udgangspunkt 37 timers arbejdsuge i tidsrummet 8.30-16.30 mandag til fredag med mulighed for hjemmearbejde af og til. Vi vægter dog det sociale sammenhold i teamet højt, og derfor prioriterer vi at arbejde fra kontoret i Ballerup.
- Gode vilkår; herunder lønpakke med pension, løn under barsel, sundhedsforsikring, gratis fitnesscenter samt en lækker kantineordning
Du bliver en del af...
…et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet. Her fejrer vi altid vores succeser - og vigtigst af alt, så lærer vi af vores fejl. Hos TOPdesk er det sociale sammenhold en vigtig del af vores kultur, og derfor afholder vi i løbet af året flere sjove firmaarrangementer. Og netop pga. denne fantastiske arbejdskultur er vi blevet kåret som én af Danmarks Bedste Arbejdspladser i 2024!
Vil du gerne vide mere om, hvordan det er at være en del af TOPdesks support? Vores tekniske support specialist, Jacob, gør dig HER klogere på hans TOPdesk-rejse.
Interesseret?
Udfyld vores ansøgningsformular og vedhæft dit CV hurtigst muligt. Vi holder ansættelsessamtaler løbende og stillingen vil blive taget ned, når den besat.
Det er en forudsætning for jobbet, at du kan opnå og opretholde sikkerhedsgodkendelse.
På PET's hjemmeside kan du læse mere om sikkerhedsgodkendelse.
Læs mere om TOPdesk på www.topdesk.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TOPdesk Danmark A/S, World Trade Center, Borupvang, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6161148