Indkøber til at sikre forsyningen til de danske soldater - Én af Danmarks største!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at sikre, at danske soldater har alt, hvad de har brug for?
Arbejder du struktureret og kan du bevare overblikket i pressede situationer?
Så har vi en plads til dig!



Om os

Indkøbsafdelingen er en del af Supply Chain Division i Forsvarsministeriets Materiel- og
Indkøbsstyrelse. Supply Chain Division varetager meget store dele af forsyningskæden i Forsvarsministeriets koncern, som dagligt forsyner de danske soldater.
Opgaverne er mange og spænder blandt andet over lagerstyring, forsyningskapacitet og indkøb.
Hos os lægger vi vægt på høj faglighed og initiativ. I afdelingen har vi en uformel omgangstone, og med et arbejdsklima, der bærer præg af stor aktivitet.
Vi prioriterer den daglige trivsel og dialog højt.

Derudover tilbyder vi dig betalt frokostpause, kantineordning, frugtordning og mulighed for sociale aktiviteter. Gode parkeringsmuligheder og let adgang med offentlig transport.
Vi ser frem til at byde dig velkommen til vores team hvor vi sammen har soldaten i centrum.



Om stillingen

Vi har en plads til dig i teamet "Annoncering og miniudbud".
Indkøbsafdelingen er organiseret i 5 indkøbscentre fordelt over hele Danmark. Du arbejder i indkøbscenter Ballerup, hvor vi er 40 indkøbere fordelt på to sektioner og i alt 10 teams.

I teamet annonceringer og miniudbud har vi i samarbejde med de kapacitetsansvarlige ansvaret for indkøb til driften inden for de 3 værn, Hæren, Søværnet og Flyvevåbnet.
Du indgår i et professionelt team af erfarne indkøbere af Materiel og serviceydelser til Forsvarets område.

I stillingen har du spændende opgaver som:
• validere indkøbsrekvisitioner for overholdelse af gældende regler og love
• placere indkøbsordrer og foretage opfølgning på afgivne indkøbsordre
• udarbejde udbudsdokumenter i forbindelse med annonceringer på internettet, samt miniudbud efter indgåede rammeaftaler
• forestå gennemførelse af udbud med annoncering på internettet, op til tærskelværdien for
EU-udbud
• forestå gennemførelse af miniudbud efter indgåede rammeaftaler
• bidrage til gennemførelse af tilbudsevalueringer
• rådgive i forbindelse med tekniske afdelingers udarbejdelse af kravspecifikationer
• opretholde tæt opfølgning og dialog med interne kunder og leverandører
• bidrage til samarbejdet og deltage i aktiviteter med fokus på at sikre en optimal indkøbsproces

I forbindelse med din Onboarding vil der være nogle dage med rejseaktiviteter, så du bliver sat god ind i opgaverne.


Om dig

Vi forestiller os at:
Du har en kontoruddannelse, handelsuddannelse eller lignende.
Derudover vil det være en fordel, hvis du har suppleret med en akademiuddannelse inden for logistik og indkøb, men det er ikke et krav.

• du har erfaring som indkøber, og har gerne erfaring med indkøb/logistik i SAP samt anvendelse af Microsoft Office.
• kendskab eller erfaring med Udbudsloven, erfaring med gennemførelse af udbud med annonceringer på internettet og anvendelse af elektroniske udbudsplatforme vil være en fordel.
• det er et krav at du evner at både tale og skrive dansk og engelsk.
• du bidrager til et godt samarbejde, er serviceminded, omstillingsparat og har sans for at håndtere mange forskelligartede opgaver.
• du er en god kollega man kan regne med.


Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den til enhver tid gældende overenskomst for den uddannelse du besidder. Som AC er du omfattet af den til enhver tid gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten.
Som HK er du omfattet af den til enhver tid gældende overenskomst for
Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid gældende
fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer er der mulighed for forhandling af tillæg.
Der er en attraktiv arbejdsgiverfinansieret pensionsordning knyttet til stillingen

Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Forsvarets Supply Chain Division, Center for Drift, Sektionschef kaptajnløjtnant Filip Kezic på telefon 8144 2280.
Har du spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, kan du ringe til HR-konsulent
Malene Christiansen på telefon 3266 5685.
Ansøgningsfristen er den 14. marts 2024 og ansættelsessamtaler forventes gennemført løbende. Stillingen er til besættelse 1. maj 2024. Ansøgningen, CV og uddannelsesbevis sendes elektronisk via linket.

Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.







INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Lautrupbjerg -5, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5992071

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet