BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at supplere studiet med relevant praktisk erfaring, er du pligtopfyldende, og vil du være med til at forme dine egne arbejdsopgaver - så se her!
Jobbet
Som studentermedhjælper i Supply Chain Administration hos Nets, kan du se frem til at fremme dine faglige kompetencer og udvikle din karriere inden for forsyningskædestyring. Du vil blive en del af afdelingen Supply Chain Administration, som er en del af værdikæden, der sikrer leverancer af betalingsterminaler til kunderne. Vores bidrag omfatter ejerskab af processer og daglige operationer såsom forecasting, logistik, lageroptimering, materialestyring og rapportering og analyse af forsyningskæden. Alt i overensstemmelse med den overordnede forsyningskædestrategi.
Du vil i tæt samarbejde med resten af teamet blive involveret i daglige administrative aktiviteter og være en del af den daglige drift i Supply Chain Administration-teamet. Derfor bliver din fornemmeste opgave at samarbejde og støtte teamets succes ved at hjælpe, hvor det er nødvendigt.
Mere konkrete arbejdsopgaver vil være:
- Håndtering af forespørgsler fra virksomheden, f.eks. lokalisering af pakker, adresseændringer, opfølgning på krav osv.
- Tæt samarbejde med transportører, leverandører og interessenter for at planlægge transport af varer. Dette inkluderer arrangering og booking af forsendelser og afhentninger samt bekræftelse af forsendelsesarrangementer og detaljer med transportører og interessenter.
- Assister indkøbsteamet med at oprette indkøbsordrer i SAP ERP-systemet, herunder opdatering af informationsposter om priser og forventet ankomsttid for varer.
- Opdater materialestruktur og styklister, samt opdatering af interne priser i SAP ERP.
Udover de nævnte arbejdsopgaver vil det være muligt at forme opgaverne efter egne interesser.
Profil
Vi forstiller os at du er i gang med en uddannelse indenfor transport, indkøb, supply chain eller lignende, og brænder for at lære mere, samt få noget praktisk erfaring.
Du vil i jobbet blive en del af et dynamisk og tempopræget miljø med en bred kontaktflade, hvorfor at det kræves at du er omstillingsparat, struktureret og ikke mindst pligtopfyldende. Derudover søger vi dig, der lykkes med at komme i mål med dine opgaver, har teknisk flair og har nemt ved at lære nye processer og systemer.
Derudover ser vi gerne følgende kompetencer:
- Du er ansvarlig, pligtopfyldende og brænder for at levere et godt stykke arbejde
- Du er fortrolig med Excel og kan lide at arbejde med data
- Du har en analytisk tankegang og fremragende problemløsningsevner.
- Du har stærke danske og engelske kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt.
Praktisk
Opstart er hurtigst muligt og vikariatet løber til marts 2025.
Der er tale om et vikariat på ca. 20 timer om ugen.
Attraktiv løn efter kvalifikationer
Arbejdssted: Ballerup
Vi kontakter kandidater løbende - så vent ikke med at søge, hvis du er interesseret.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Moment A/S, Rytoften, 8210 Aarhus V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6073742