BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Citat fra kollega: Jeg har aldrig været så glad for at gå på arbejde som jeg er nu i dette team.
Gruppen er blevet spurgt om hvorfor du skal søge en stilling hos os:
Vi er glade for hinanden og har det sjovt sammen. Jeg har lyst til at gå på arbejde hver dag.
Vi er alle fleksible, vi er en god homogen gruppe, med en god aldersfordeling.
Kunne du tænke dig at stå for vagtplanlægningen i dette team, hvor vi har fokus på kerneopgaven og det gode arbejdsmiljø. Så er det nu du har mulighed for at blive teamkoordinator i vores team.
Som koordinator arbejder du tæt sammen med planlægger og din teamleder. Det er dig, der har overblikket over vagtplanlægningen. Vi prioriterer at vagtplanen bliver lagt under hensynstagen til den kvalitet vi gerne vil levere, samt at den sikrer det gode arbejdsmiljø.
Vi er et team med ca. 18 kolleger i fremmøde dagligt.
Som koordinator arbejder du 37 timer ugentligt, med weekend arbejde hver 4. weekend.
Dine vigtigste opgaver
Du vil stå for vagtplanlægning for ca. 25 kolleger.
- Lave grundrul til nye medarbejdere og elever
- I tæt samarbejde med planlægger sikre korrekt fremmøde i forhold til antal kørelister
- Sikre at vagtplanlægningen overholder overenskomsten
- At varetage delegerede sygeplejeopgaver
- At yde omsorg for borgerne med udgangspunkt i borgerens livsførelse og selvbestemmelse, med fokus på livskvalitet
- At arbejde sundhedsfremmende og sygdomsforebyggende.
Vi prioriterer at vagtplanen bliver lagt under hensynstagen til den kvalitet vi gerne vil levere, samt at den sikrer det gode arbejdsmiljø og at arbejde og privatliv går op i en højere enhed.
Du vil arbejde 2-3 dage om ugen på kontoret og resten af tiden vil du arbejde som udekørende social- og sundhedsassistent.
Dine kompetencer
- Har erfaring med vagtplanlægning
- Er uddannet social- og sundhedsassistent
- Kan tænke kreativt i forhold til opgaveløsningen
- Bidrager til et godt kollegaskab og arbejdsmiljø.
Det får du hos os
- En etableret hverdag i faste medstyrende miniteams
- En kollegagruppe der godt kan lide at grine sammen
- En kollegagruppe med meget lavt sygefravær
- En kollega gruppe hvor vi har fokus på vores gode arbejdsmiljø
- En arbejdsplads hvor vi har indlagt træning i arbejdstiden. Vi træner med elastikker 3 gange ugentligt i 15 min. efter frokost
- En hjemmepleje hvor borgeren er i centrum
- Faglighed og kvalitet i opgaveløsningen
- Ansættelse på 37 timer ugentligt
- Mulighed for 3 ugers sammenhængende sommerferie. Hvis du har skolesøgende børn bliver det prioriteret at dine 3 ugers ferie ligger i skolernes sommerferie
- En arbejdsplads med en aktiv personaleforening der holder forskellige arrangementer i løbet af året
- Mulighed for adgang til vores eget fitness center.
Hvem er vi
Vores team består af engagerede social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter som i et tværfagligt fællesskab med sygeplejersker varetager de ydelser borgerne har fået visiteret. Der er spændende, udfordrende og komplicerede sundheds- og sygeplejefaglige opgaver hos borgerne.
Vi har en fast mødestruktur, for at sikre en høj faglighed og kvalitet i opgaveløsningen, og et godt arbejdsmiljø. Møderne ligger i forlængelse af frokosten. Strukturen rummer bl.a. triagemøder 4 hverdage ugentligt. SSA/SPL møde hver mandag, medstyrende miniteam møde 1 hverdag ugentligt. Hver onsdag holder vi langmøde i forlængelse af frokosten, hvor vi hver anden uge har besøg af visitator og rehab-terapeut.
Du bliver en del af hjemmeplejen, hvor du indgår i et fast miniteam, der oftest besøger de samme borgere. De faste miniteams giver mere nærværende relationer til vores borgere og til hinanden som kolleger og gør det nemmere at finde løsninger og prøve nye idéer af.
Du kan se frem til et meningsfyldt arbejde, hvor du får en grundig introduktion til dine opgaver og indflydelse på din arbejdsdag. Selvom du kører ud til borgerne alene, får du nære kolleger, der glæder sig til at se dig. Både i frokostpausen, når vi er på kursus, eller når vi mødes i fitnessrummet eller i personaleforeningen.
Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakteteamleder Anja Nielsen på telefon 7230 9090.
Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk
Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1. april 2024, eller snarest muligt.
Vi holder samtaler i takt med at vi modtager ansøgningerne.
Ansøgningsfrist: 14. februar 2024.
Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Ballerup Kommune indfører røgfri arbejdstid pr. 1. april 2024. Læs mere her
Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.
Vi glæder os til at møde dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Ballerup Kommune, Telegrafvej, 4, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5982594